wtorek, 20 listopada 2012

Dobry krem

Długo szukałam dobrego kremu na dzień, który nie będzie się rolował nie będzie zapychał i przede wszystkim będzie działał. Mam cerę mieszaną dlatego ciężko jest trafić na TEN JEDYNY.
Ja mam to szczęście ze znalazłam ! Większość kremów zapycha mnie w strefie T niestety, natomiast gdy jest to krem delikatnej konsystencji szybko znika, wraca uczucie ściągania, a skórki są podkreślone. makabra ;]
Od roku jestem fanką jednego... i z czystym sercem mogę polecić osobom z cerą mieszaną, wrażliwą i skłonną do podrażnień.

Jest to:  IWOSTIN z serii SENSITIA krem nawilżający
ma w sobie:
  • Hialuronian sodu 
  • witaminę E
  • olej z pestek winogron 
  • wodę termalną z Iwonicza Zdroju
więc:
  • rewelacyjnie nawilża
  • przeciwdziała starzeniu się skóry ( w moim wieku to ważne :) 
  • wygładza 
  • delikatnie natłuszcza ( nie robi się tłusty film)
  • działa kojąco na podrażnienia (jak zimny okład)
  • szybko się wchłania 
  • cera staje się delikatna i promienna
  • nie pachnie ( niektórym to przeszkadza )
  • do tego jest bardzo wydajny 
  • no i cena nie odstrasza 

Co tu dużo mówić najlepiej kupić! Niezaprzeczalnie to mój numer 1


Ocena: 5/5


2 komentarze:

  1. nie dodałam, że rewelacyjnie sprawdza się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ....Bardzo lubię Iwostin stosuję go z Madzią od lat.Przyjemny też jest płyn micelarny do cery naczynkowej.Fajne jest też to ,że są tanie....

    OdpowiedzUsuń