piątek, 16 listopada 2012

Kosmetyki dla cery naczynkowej

Przetestowałam na mojej mamie wiele kosmetyków gdyż ma cerę naczynkową i do tego bardzo wrażliwą. Były to kosmetyki od tanich do kosmetyków z wyższej półki. Po wielu poszukiwaniach znalazłam pare perełek, po których widzę duża poprawę u mojej mamy.  Aktywny Krem Przeciwzmarszczkowy z firmy Pharmaceris do twarzy SPF10 MAGNI-CAPILARIL, który jest rewelacyjny i może służyć również jako baza pod makijaż  oto link do poczytania http://www.pharmaceris.pl/produkt.php?id=1398  Z firmy Bielenda seria KASZTAN  link: http://bielenda.pl/produkty/kasztan-serum-uszczelniajace-naczynka-maseczka-lagodzaca polecam ta maska i serum są rewelacyjne od razu widać efekty moja mama uwielbia ten produkt i na pewno wielu osobom przypadnie do gustu !  Ostatnia perełka to Farmona Perfect Beauty , koncentrat redukujący naczynka z rutyną. Jest w baaardzo przystępnej cenie, nie przetłuszcza, nie zapycha, natychmiastowo się wchłania, ma przyjemny zapach do tego jest wydajny. link : http://sklep.farmona.pl/perfect-beauty-cera-naczynkowa/536-perfect-beauty-cera-naczynkowa-koncentrat-obkurczajacy-naczynka-z-rutyna-5900117097137.html  no i chyba to tyle po tylu poszukiwaniach moja mama obstaje przy tych kosmetykach już od dłuższego czasu i muszę powiedzieć,że naczynek nie przybywa a obecne jaśnieją.    Na koniec zapytam jak maskujecie naczynka?Ja moim klientkom tuszuje zielonym kamuflażem firmy Kryolan. Przykryje wszystko! godny polecenia! Jednak po dłuższym stosowaniu wrażliwców może zapychać gdyż ma ciężką konsystencje. Najlepiej stosować na wyjścia. ;)  



Trochę sfatygowany ale to dlatego, że jest w ciagłym użytku :)))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz