środa, 12 grudnia 2012

paznkocie półmatowe :D

Hej ! dawno mnie nie było ale obowiązki wzywały :)))) rocznica ślubu itd.. :P a jutro mam imieninki :D hahaha
do rzeczy : dziś testuje nowy lakier do paznokci półmatowy z Golden Rose.
Ma delikatne drobinki. Nie w moim stylu ale typowy mat się skończył :( byłam taka nakręcona na nowy lakier, że i tak kupiłam:p wypadło na półmat. W zamyśle miałam na początku czarny mat i złota końcówka aleeeee niestety. Z niecierpliwością czekam na dostawę a teraz testuje ten.

Zalety:
  • bardzo szybko schnie 
  • wyrównuje płytkę paznokcia 
  • łatwo się aplikuje 
Wady?
Narazie nic nie mogę powiedzieć bo dopiero pomalowane:P Zobaczymy jak będzie dalej.... Ogólnie używam lakierów  z ANNY, Sally Hansen i Essie. Te są godne polecenia! wytrzymują nawet do 7 dni a dodam,  że jestem matką i żoną więc żadne prace domowe mi niestraszne!  Druga sprawa to dobra baza pod lakier..... ja używam jednej odkąd ją odkryłam. Dzięki niej mam pazury twarde jak diament :D


i zdjątka. z kolorem popłynęłam ale szukam czegoś na ostatni dzień roku ;)






i baza


no i moje ukochane lakiery .... widać, że jestem monotematyczna bo kolorówka zbliżona ale cóż zrobić:)



:*



2 komentarze:

  1. Wpłynęła prośba o post na temat parabenów :) zrobi się dopiero go zobaczyłam ale lepiej pózno niż póżniej :P

    OdpowiedzUsuń