środa, 31 lipca 2013

velvet manicure...

Witam!

Teraz w modzie velvet manicure więc postanowiłam go wypróbować. Nie przemawiało to do mnie na początku. Skoro to aksamit to co się stanie jak umyje rączki? ...

Spokojnie ! Polecam w 100% nic się nie dzieje. Oczywiście jak rączki są mokre nie dotykać tylko poczekać do wyschnięcia.

Mój velvet manicure jest firmy ciate. W oryginale firma wypuściła tylko 3 odcienie. Ten wydaje się najciekawszy. 








Nie mam zastrzeżeń. Nakładanie to fajna zabawa :)  to duży plus dla mnie. Nie jestem fanką bawienia się z paznokciami.....





 Drugi bajer na paznokcie to kryształki.  Crazy Crystals z PUPA Milano :)))  Na zdjęciu powyżej obok aksamitnego manicure z Ciate. Następny strzał w dyszke. Nie będę się rozpisywała bo nie ma sensu się rozczulać po prostu kupujcie.





Na zdjęciach paznokcie akurat są ozdobione kryształkami. Jak zrobię velvet to wrzucę zdjęcia:D






Dobrze wydana kasa ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz