wtorek, 17 grudnia 2013

Kanebo sensai fliud finish lasting velvet

Witam po małej przerwie ale same wiecie idą święta i dodatkowo przeprowadzka..... Na szczęście już po wszystkim i mam chwile dla Was pomiędzy piernikami i bigosem .. :D

Dzisiaj chciałabym powiedzieć parę słów o podkładzie z tematu postu.....

  • krycie średnie bardzo delikatne ale ja nie mam za dużo do ukrycia po prostu kocham kosmetyki
  • pozostawia cerę bardzo gładką i jedwabistą 
  • trzyma się bez poprawek cały dzień
  • nie ściera się 
  • efekt jest półmatowy ( nienawidzę płaskiego matu)
  • nie świecę się ( po innych podkładach mus przypudrowania po 3h )
  • cera wygląda idealnie w każdym świetle 
  • dostosowuje się do odcienia cery
  • nie podkreśla suchych skórek wręcz je nawilża i maskuje
  • lekka konsystencja 
  • delikatny zapach 
  • zawiera filtr przeciwsłoneczny
  • bardzo wydajny
  • nie zapycha 
  • nie uczula
  • eleganckie opakowanie 
  • higieniczna pompka
  • dobrze wpływa na stan skóry (po zmyciu podkładu mam wrażenie, że cera jest bardziej nawilżona rozświetlona i gładsza)
  • wspaniały skład (wzbogacony źródlaną wodą Fuji Sensui oraz ekstraktem Jedwabiu Koishimaru)
naprawdę jest ideałem i starcza na ok rok ! 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz