sobota, 2 stycznia 2016

raz jestem raz mnie nie ma.....Dziś nalepsi !

Witam w 2016 :) mam trochę czasu WRESZCIE!

I wróciłam... Żeby nadrobić ten post będzie obszerny... (postaram się)

Zacznijmy od podstaw ...

Podkład.. dobry podkład na dzień

 Giorgio Armani, Lasting Silk UV Foundation SPF20

 1) konsystencja - kremowa lecz delikatna
 2) krycie - można je kontrolować średnie do mocnego
 3) dozownik - łatwo zadbać o higienę
 4)
wydajnosc - wystarczy odrobina na pokrycie calej twarzy
 5) trwały
 6)kolory idealnie dopasowuja sie do odcienia cery
 7) nie widac nałożonego podkladu, a nieskazitelną cerę
 8) swietnie wyrownuje koloryt
 9) nie zapycha

10)nie waży się

I ten zapach <3


 

moim zdaniem 10/10  ! 

A podkład na wieczór ? I dlaczego na wieczór..
Gdyż jest cięższy ma mocne krycie a do tego pięknie wygląda na zdjęciach :)

 Estee Lauder, Double Wear



- nie zmienia koloru ani nie zostawia smug
- gładka cera

 - dobre krycie
- naturalne, półmatowe wykończenie

- nie podkreśla skórek
- nie waży się 
-nie zetrze się 
- nie zostawia smug
- niestety dla osób z cerą problematyczną nie polecam używania codziennie  MOŻE ZAPCHAĆ ;( 



CIENIE NR 1 NA ŚWIECIE ! <3 

URBAN DECAY  NAKED 2 i 3

nie ma co dużo pisać .....

są po prostu idealne i dają efekt 3D na oku !



Z kolei dobry korektor pod nieszczęsne cienie pod oczy????

BOBBI BROWN CREAMY CONCLEAR KIT

 Oferuje wszystko, czego potrzeba, by skóra wokół oczu była pełna blasku oraz jednolita. Jest kremowy daje się łatwo nanieść nie zbija się w grudki i nie gromadzi w delikatnych liniach wokół oczu. Mam okrutne cienie a on jedyny daje rade :)
  


co dalej....


tusz do rzęs...

LANCOME Hypnôse Volume-à-porter narazie mój nr 1 :)

-WYDŁUŻA,
-nie skleja rzęs,
-rzęsy są lekkie, zupełnie ich nie czuć,
-wytuszowane rzęsy są miękkie, delikatne w dotyku!!!
-trwały,
-nie kruszy się, nie osypuje, a po 

-kontakcie z wodą nie rozmazuje się.



 

no chyba z wyżej wymienionych kosmetyków da się już coś skomponować :) życzę powodzenia i takiego zadowolenia jak ja :D 


aaaaaa i najlepszy rozświetlacz moje drogie panie !!!!






na dziś to tyle w razie pytań zapraszam na FB priv ;)

i pozdrawiam w nowym lepszym roku :*





 



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz